vrijdag 26 juni 2009

Verrassing...

Ik kwam vandaag om mijn werk en daar lag een wit tasje op mijn bureau....

Huh wat is dat...


Vera had restjes papier meegenomen. Ze gebruikte het niet dus had ze het voor mij meegenomen.




Het is super leuk papier maar ik moet nog even wat leuks verzinnen om iets terug te geven... Want ik ga het niet zomaar aannemen voor niks.....


Toen ik de papier op het werk even door had gekeken had ik heel veel zin om kaartjes te maken. Het duurde nu wel heel lang voordat het 5 uur was.


Toen ik thuis was heb ik even gegeten en beginnen maar....




En ik moet zeggen het resultaat is best wel leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haay Haay

Leuk dat je hier komt kijken.
Laat je ook een berichtje achter..?
Dat zou ik namelijk heel leuk vinden :-)

Liefs Nathalie