zondag 21 juni 2009

Kaartjes maken

Zaterdag was het dan zover, ik ging samen met mijn collegaatje Vera scrappen. Ben nog een beginnende , dus het duurde even voordat mijn kaartje af was. Maar ondanks dat is die best wel goed gelukt :-)


Heb nu weer iets nieuws geleerd, een stempelafdrukje inkleuren en deze afmaken met de doezelaars en de geurloze terpentine.

Ik vond het super leuk om te doen en Vera had mij al gewaarschuwd dat je vooral met dit snel iemand aansteekt :-):-)
Toen ik naar huis reed kwam ik het bordje Centrum tegen en begon te twijfelen om daar even heen te gaan om te kijken of ze de doezelaars en de geurloze terpentine hier ook verkochten en het dan zelf aan te schaffen. Zou ik wel doen ... of niet. hmmm.... Ben toch maar richting het centrum gereden en heb het aangeschaft. Omdat ik potloden heb met niet zoveel pigment ging het wel moeilijker maar toch werkte het aardig.

Vera stond erop dat ik de overgebleven stukjes papier en de stempelafdrukje mee naar huis moest nemen.... Dat kwam nu wel goed uit :-)


Zondag ging ik op mijn gemakje het dan zelf maar proberen........

Het duurde eventje maar heb dan toch maar weer 2 kaartjes kunnen maken..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haay Haay

Leuk dat je hier komt kijken.
Laat je ook een berichtje achter..?
Dat zou ik namelijk heel leuk vinden :-)

Liefs Nathalie