woensdag 24 juni 2009

Verleiding te groot...

Vanmorgen had ik het met Vera gehad over de fijnste potloden om de stempelafdrukje in te kleuren.
Deze waren te koop in Zwolle en zou op den duur een leuke aankoop zijn, dus op den duur zou ik deze potloden wel aanschaffen....
Ik was vandaag om half 1 vrij en kon eigenlijk de verleiding niet weer staan om eventjes te gaan kijken :-) :-)
Ik ben dus naar Zwolle gereden om te kijken en misschien maar een stuk of 5 gangbare kleuren te kopen. Daar stond ik dan... welke kleur zou ik dan nemen... Bruin, Peach, rood en........
Toen viel mijn oog op een blik met 24 stuks...
Hier zaten alle gangbare kleuren in.....

hmmm ,neem ik deze of ik zou misschien elke week terug willen gaan om kleuren erbij te halen om dat je deze mist...

Nou ja dan kan ik beter deze doen

(dan hoef ik voorlopig niet terug om meer geld uit te gaan geven :-) :-) )

De aanschaf is dus eerder dan ik verwachte :-) :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haay Haay

Leuk dat je hier komt kijken.
Laat je ook een berichtje achter..?
Dat zou ik namelijk heel leuk vinden :-)

Liefs Nathalie