zondag 2 mei 2010

Album "Het Gouden Huwelijk"


Het is een tijdje geleden dat ik wat hier op mijn blog heb gezet. Maar ondanks dat ik hier niets liet zien heb ik in de afgelopen periode echt niet stil gezeten. Ik had bedacht voor de verjaardag van mijn oma een album te maken met als thema " het gouden huwelijk". Afgelopen jaar waren ze namelijk op 6 november 50 jaar getrouwd. En omdat ik wou dat het een echte verrassing zou zijn had ik hier nog niets geplaatst.


De verjaardag is geweest en ik mag met trots het album showen;




2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!! daar zullen ze vast heel blij mee zijn!!
    En je hebt je blog weer een heel leuk vrolijk jasje aangetrokken!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je album is echt super mooi geworden. Ik heb hem tenslotte in het echie gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Haay Haay

Leuk dat je hier komt kijken.
Laat je ook een berichtje achter..?
Dat zou ik namelijk heel leuk vinden :-)

Liefs Nathalie